E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Tips gevorderdencursus Zuid-Amerika, Noord-Amerika, India

Auteur: Onderwerp: Tips gevorderdencursus Zuid-Amerika, Noord-Amerika, India
Astrid van der Gun
Lid
Reg. nr. 2832

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Astrid van der Gun     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik gaan eind deze maand een jaar op reis en hebben nu allebei ongeveer 20 vluchten op zak. We hebben ons Brevet 1, maar zijn dus nog bezig om ons Brevet 2 te behalen. We zouden het heel leuk vinden als we tijdens onze reis hiermee verder kunnen gaan of in ieder geval wat vluchten kunnen maken.
Heeft iemand tips voor fijne scholen voor ons niveau in Zuid-Amerika, Noord-Amerika of India?

Bedankt!

IP: Gelogd
Otto Savenije
Lid
Reg. nr. 643

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Otto Savenije   Homepage van de auteur   E-mail Otto Savenije   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ken een beetje de weg in Lima, Peru. Mocht je daar heen gaan, noet je naar de wijk Miraflores gaan. Mooie en heel populaire soarstek waar verschillende scholen zitten die goed professioneel zijn en die je graag verder zullen willen helpen.
IP: Gelogd

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website