E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Zuid-Oost Frankrijk 19-24 Juli

Auteur: Onderwerp: Zuid-Oost Frankrijk 19-24 Juli
Yvonne van den Broek
Lid
Reg. nr. 2640

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Yvonne van den Broek   E-mail Yvonne van den Broek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi allemaal!

Ik wil graag 19 Juli t/m 24 Juli gaan paragliden in Annecy. De mensen met wie ik daar ga vliegen zullen er al zijn, en hebben geen ruimte over in hun auto om mij mee terug te nemen. Ik ben al driftig onderzoek aan het doen naar retourtjes met treinen en bussen (ik heb geen auto en geen rijbewijs), maar kreeg de tip om ook hier eens een berichtje te plaatsen. Gaat iemand toevallig rond 19 Juli die kant op en/of 24 Juli terug naar Nederland, met extra ruimte in de auto? Ik hoef niet per se precies naar Annecy, als ik in de buurt kan komen zal ik al heel blij zijn, dan kan ik zelf wel verder reizen. Hetzelfde geldt voor de terugreis.
Kleine kans natuurlijk dat ik iemand vind die precies die week gaat, maar het valt te proberen, en alleen de heen- of terugreis samen met iemand kunnen doen zou ook al veel schelen voor me!

Ik ben uiteraard meer dan bereid om mee te betalen aan benzine en dergelijke, en ik hoor dat ik best gezellig ben om mee in de auto te zitten [Smile]

Andere tips over hoe ik daar het efficiëntst kan komen zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Groetjes,

Yvonne

IP: Gelogd

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website