E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » vogezen

Auteur: Onderwerp: vogezen
Hans Haarbosch
Airfijn
Reg. nr. 606

Waardering:
3
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Hans Haarbosch   E-mail Hans Haarbosch   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Kan iemand me vertellen of en waar er in de Vogezen in de maand juli gevlogen wordt.
Ben er wel een aantal keren in het voor- en najaar geweest maar nog nooit in de zomer.
Groet Hans

IP: Gelogd
Irwin Imhoff
Ik houd van jou
Reg. nr. 1487

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Irwin Imhoff     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Zeker vliegbaar.

Persoonlijk gebruik ik de vogezen meestal op doorreis naar meer zuidelijker locaties omdat de condities daar beter zijn.

Er zijn minder piloten rond deze tijd maar wel meer toeristen die je vaak een lift naar boven kunnen geven (le Treh). Vermoedelijk is het lastiger om boven op de drumont the komen maar daar heb ik geen ervaring mee.

Meeste gelogde vluchten van le Treh in dezelfde maand van dit jaar kan je hier vinden: Leonardo le Treh vluchten

Ik vermoed dat er geen nederlandse vliegscholen actief zijn rond die tijd.

Veel plezier

Hans Haarbosch
Airfijn
Reg. nr. 606

Waardering:
3
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Hans Haarbosch   E-mail Hans Haarbosch   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Bedankt Irwin ga er verder achteraan.
Groet Hans

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website