E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » vliegen op de Vulkaan Mary in Frankrijk

Auteur: Onderwerp: vliegen op de Vulkaan Mary in Frankrijk
Winand Sitsen
Sunrader
Reg. nr. 2475

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Winand Sitsen   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Afgelopen week op de terugweg een stoppie gemaakt in Le Claux, Auvergne-Rhône-Alpes Ik had de vliegspuien inde camper liggen. Hier kom ik Pieter en Roel tegen. Leuk contact en heel gastvrij en zeer informatief over de locale vliegmogelijkheden. (in de Nederlandse taal helemaal top)
Er zijn 60 startlocaties in en om Puy Mary waarbij je een bergvlucht, bij goed weer kunt laten overgaan in een overland. Door de veelarmige vulkaan Mary is het starten bij alle windrichtingen goed mogelijk.
Mooie startlocaties en 4x4 service tot op de start. Ook kun je zelf lekker verder wandelen opzoek naar een hogere startplek, als je de behoefte hebt.
Ben je op zoek naar een alternatief (ook voor (NL talige) cursus) kijk dan eens op de site van Parapente Puy Mary. parapente-puy-mary

IP: Gelogd

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website