E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Canarische eilanden

Auteur: Onderwerp: Canarische eilanden
Micha Kerlen
Lid
Reg. nr. 2457

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Micha Kerlen   E-mail Micha Kerlen   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hallo allemaal,
Volgend jaar mei krijgen mijn vrouw en ik een reis aanboden naar een van de Canarische eilanden naar keuze.
(Kadootje van moeders die 70 wordt 😊)
Met de mededeling, kun jij mooi je vliegspullen meenemen😎

Wie van jullie kan mij helpen met zijn/haar ervaring op een van de eilanden zodat ik beter mijn keuze kan maken.

Gr Micha.

IP: Gelogd
Anton v/d Goor
Lid
Reg. nr. 2415

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Anton v/d Goor   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Link 1 Link 2
Google is je beste vriend
heb er zelf nooit gevlogen, wat ik ervan gehoord heb is dat je op moet letten met de wind hyet kan daar nog wel eens hard waaien ;-) wellicht zijn er hier anderen die daar wel ervaring hebben.

Jan Kessels
w8opgoedweer
Reg. nr. 35

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Kessels   Homepage van de auteur   E-mail Jan Kessels   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik ben op La Palma en Teneriffe geweest.

Ik zou opteren voor Teneriffe en dan proberen op een dag van de Izana af te vliegen.
Eerst naar het oosten (Guimar)en dan het westen (Pto de la Cruz

-jk-

Tim Wolf
Lid
Reg. nr. 2214

Waardering:
2
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Tim Wolf   E-mail Tim Wolf   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Heb zelf alleen op Tenerife gevlogen. Seizoen loopt daar van november tot en met maart ! Je moet er precies op het juiste moment op de goede stek zijn, die nogal ver van elkaar liggen... Raad sterk aan om met een gids contact op te nemen. Zelf erg goede ervaring met Henry/Para42. Al eerder iemand aangeraden, die was achteraf ook positief ! Groet, Tim

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website