E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » GEEN RUIM-bagage Schiphol hotels achter de douane

Auteur: Onderwerp: GEEN RUIM-bagage Schiphol hotels achter de douane
Hans Veldman
Lid
Reg. nr. 783

Icon 4 Geplaatst op      Gegevens van Hans Veldman     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Bij een vroege trip via Schiphol maak ik vaak gebruik van Yotel of Mercure Hotel Schiphol Terminal, hotels achter de douane in het transit gebied.
Gisteren ben ik er achter gekomen dat je tegenwoordig GEEN RUIM-bagage meer mee mag nemen naar de hotels achter de douane in het transit gebied.

Bagagekluizen Schiphol
Tarieven bagagekluizen per 24 uur
• Afmeting bagage: 90x51x80cm, large (L): EUR 9,50
• Afmeting bagage: 120x50x80cm, extra-large (XL): EUR 11,50
De kluizen vindt u op verschillende locaties in de Terminal: Lounge 1, 2 en 3, Lounge D-pier, Aankomsthal 3 en Bagagekelderplein op niveau -1 tussen aankomst 1 en 2.

Alternatieven die ik ook gebruik zijn CitizenM op loop afstand van de terminal en Ibis(-budget) met gratis pendelbus.
Ik merk trouwens dat de hotels in de buurt van schiphol de laatste jaren te populair worden en daarmee steeds duurder [Mad]

IP: Gelogd

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website