E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Reactie Jitte

Auteur: Onderwerp: Reactie Jitte
Pepijn van Aubel
Lid
Reg. nr. 224

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Pepijn van Aubel   E-mail Pepijn van Aubel   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hallo Jitte,

Wij gaan ook naar Coupe Icare en ik heb nog 1 plekkie in m'n busje over. We vertrekken donderdagmorgen om 07:30 uur uit Meerssen en zijn zondagavond weer thuis.

Groetjes, Pepijn.

IP: Gelogd
Erik Voorbraak
Lid
Reg. nr. 2672

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Erik Voorbraak   E-mail Erik Voorbraak   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Is die plek nog steeds vrij? Hoe laat wil je zondag terug gaan rijden?
Jitte Jorritsma
Lid
Reg. nr. 2570

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jitte Jorritsma   E-mail Jitte Jorritsma   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi Pepijn, ik kan al met iemand anders meerijden dus het zou leuk zijn als Erik met jou mee zou kunnen.

Bedankt, groetjes Jitte

Pepijn van Aubel
Lid
Reg. nr. 224

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Pepijn van Aubel   E-mail Pepijn van Aubel   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hallo Erik,

Helaas zit onze auto inmiddels vol (buiten e-lijn om). Ik hoop dat je toch nog iets kunt regelen, en misschien tot daar.

Groetjes, Pepijn.

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website