E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Chili Iquique

Auteur: Onderwerp: Chili Iquique
Jan Kessels
w8opgoedweer
Reg. nr. 35

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Kessels   Homepage van de auteur   E-mail Jan Kessels   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik overweeg om in de winter naar Chili te gaan.
Iemand ervaringen met dit gebied??
Tips!!

B.v.d.

Jan kessels

IP: Gelogd
Bastiaan Rademakers
Lid
Reg. nr. 2200

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Bastiaan Rademakers     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik heb je via Facebook een berichtje gestuurd!
Larry Callesen
Lid
Reg. nr. 49

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Larry Callesen   Homepage van de auteur   E-mail Larry Callesen   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik heb gehoord dat jullie zaterdag hier aankomen.
Dit is van mijn eerste reis naar Iquique, ook met Helmuth.
Hij is een heel goede instructeur maar hij is alleen de eerste keer nodig. Hier is ELKE daag vliegen en jullie zullen het nooit vergeten =D.
Ik vlieg zaterdag weer terug richting Amsterdam naar drie weken hier, maar misschien ontmoet ik jullie volgend jaar.
mazzel

Jan Kessels
w8opgoedweer
Reg. nr. 35

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Kessels   Homepage van de auteur   E-mail Jan Kessels   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Larry

We vliegen zaterdag, dus komen zondag aan.
Heel benieuwd, hoe het er is.
Wel toevallig dat, nu ik voor de tweede keer in mijn leven naar Zuid-Amerika ga er weer sprake is van een EL NINO. (in 1997 ook al)

Jan

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website