E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Oostenrijk week 27 / 28

Auteur: Onderwerp: Oostenrijk week 27 / 28
Peter van den Ham
Lid
Reg. nr. 419

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Peter van den Ham   E-mail Peter van den Ham   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Week 27 gaan Frans van Dijk en ik naar Griefenburg. Frans gaat de thermiekcursus doen en ik ga zelfstandig vliegen en een beetje in de weg lopen en vliegen [Big Grin]
Mijn plan is om daar ook eens een aantal andere vliegstekken op te zoeken die week.
We vertrekken vrijdag 1 juli vroeg in de morgen...........
( ik rij van Hoorn - Amsterdam - Cullemborg - ....... - Duitsland .......)

Week 28, vanaf vrijdagdag 8 juli tot en met woensdag 13 juli, willen we naar een andere vliegstek(en) gaan om te gaan vliegen. Welke laten we afhangen van het weer maar in princype gaan we naar het Noorden van Oostenrijk of Zwitserland. Dus dat kan omgeving Westendorf, Didamskopf, Andelsbuch of Engelberg in Zw. etc. zijn. ( zo is de terugreis ook wat korter )
We zijn nu met 2 man maar het is misschien leuker om met een paar meer te zijn.
Ik heb nog plek voor 1 of 2 ( Espace ) maar wel afhankelijk van spullen die je mee wil nemen. Maar als je eigen vervoer hebt kan het natuurlijk ook.
Heb je verder minimaal B2 en voldoende vliegervaring om geheel zelfstandig te vliegen en eigen materiaal, ben je gezellie en zie je het zitten om mee te gaan meld je dan.

petervandenham@quicknet.nl

Groeten, Peter [Wink]

IP: Gelogd
Marco Maas
The sultan of Swing
Reg. nr. 495

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marco Maas   Homepage van de auteur   E-mail Marco Maas   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi Peter,

ik zit vanaf week 27 3 weken in greifenburg met airtime, dan zie ik je daar wel. gezellig.

Marco

Arthur Werner
100% Genussflieger
Reg. nr. 289

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Arthur Werner   E-mail Arthur Werner   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi Peter,

Ben de week van 4 Juli in Mayrhofen, de week van 11 Juli in Engelberg.

Ik vlieg een oranje-blauwe Syntax

Arthur

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website