E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » mallorca

Auteur: Onderwerp: mallorca
Hans Haarbosch
Airfijn
Reg. nr. 606

Waardering:
3
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Hans Haarbosch   E-mail Hans Haarbosch   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Derde week augustus ga ik een week naar mallorca.
Weet iemand of je daar ook de lucht in kan anders dan met een vliegtuig? Het liefste natuurlijk met mijn eigen scherm.
Misschien is het hier niet mogelijk vanwege het drukke luchtvaartverkeer.
Wie helpt?

IP: Gelogd
Josè Antonio Grande
Lid
Reg. nr. 836

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Josè Antonio Grande   E-mail Josè Antonio Grande       Wijzig/wis bericht 
Hoi hans,

Kijk in Mallorca

Zelf heb ik daar niet gevlogen, maar ik weet 100% zeker dat wel mogelijk is.

Als je het niet kan vertalen stuurt maar een e-mail
en zal ik mijn beste kant laten zien [Wink]

Marcel Kalse
Lid
Reg. nr. 1278

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marcel Kalse   E-mail Marcel Kalse   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Op http://www.paragliding365.com/index-p-flightarea_details_430.html vind je diverse startplekken. Ik heb daar zelf geen ervaringen.
Rolf Hoetmer
Lid
Reg. nr. 156

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Rolf Hoetmer   E-mail Rolf Hoetmer   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik heb zelf twee keer op de Puig Son Marti gevlogen, een kleine berg bij Alcudia in het noorden.Hoogteverschil 230 meter, maar door de seabreeze makkelijk lange vluchten te maken. Startplaats is bij de antenne.

Eén keer de taxi omhoog genomen en een keer omhoog gelopen.

Bij goed weer schijn je wel overland te kunnen gaan, maar werd mij afgeraden wegens problemen met het vliegverkeer.

Rolf

Hans Haarbosch
Airfijn
Reg. nr. 606

Waardering:
3
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Hans Haarbosch   E-mail Hans Haarbosch   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Bedankt beste mede piloten,

Met deze informatie kom ik al een heel stuk verder.
Wanneer ik het zo zie denk ik niet dat het de moeite loont om mijn eigen spullen mee te nemen. Misschien dat ik kijk of er daar wat te huur of te lenen valt.

Groeten Hans,

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website