E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Wie rijdt er mee na Piedrahita?

Auteur: Onderwerp: Wie rijdt er mee na Piedrahita?
Gerald Bockting
Lid
Reg. nr. 197

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Gerald Bockting   E-mail Gerald Bockting   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik vertrek omstreeks 30 juni naar het NK-berg (Piedrahita, Spanje). Ik zoek nog één of twee meerijders. Enkele reis (na de wedstrijd ga ik in Spanje op vakantie).

06-55372230

IP: Gelogd
Ardy Brouwer

Al Bundy Cup 2012

Reg. nr. 699

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Ardy Brouwer   Homepage van de auteur   E-mail Ardy Brouwer   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hier ook nog een plek over. Wij vertrekken zaterdag de 25ste met een paar daagse tussenstop in Dune du Pyla (Bordeaux) om daar te soaren op de duinen. Ronde de 30ste door na Piedrahita. Na het Dutch Open kan je in Madrid op het vliegtuig afgezet worden samen met m'n andere reisgenoot (Ticket ongeveer 60 euro) Mocht m'n vriendin (die dan naar Madrid vliegt) echter geen vrij krijgen dan kan er ook mee terug gereden worden met evt. weer een tussenstop in Dune de Pyla. Alles in overleg.
Wim Verhoeve
SkipAir
Reg. nr. 1492

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Wim Verhoeve     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi,

Ik arriveer op 1 juli om 17:15u local time op de luchthave van Madrid. Zijn er mensen die diezelfde arriveren en eventueel een plaatsje vrij hebben in een auto om naar Piedrahita te rijden?

Ik weet dat er een bus is, maar het is net iets aangenamer om met fellow-competitors samen te rijden ...

Groetjes, en tot in Piedrahita!

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website