E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Babadag te ölüdeniz (Pagina 2)

Aantal pagina's: 1  2 

Auteur: Onderwerp: Babadag te ölüdeniz
Geert Heremans
weps-design.be
Reg. nr. 849

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Geert Heremans   Homepage van de auteur   E-mail Geert Heremans   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi Matthijs,

Wat gaat dat toch snel he, vorige zondag nog samen in de jeep en nu zitten we al terug achter onze pc.
Jammer...

Ik heb een fototje genomen van de 900m start. Die lag na een regenachtige morgen even in de wolken, maar dat is toen helemaal goed gekomen.
Je vliegt rechts de berg om. Voorraan deze start in de vallei ligt robinson bay.
 -

Groetjes
Geert

IP: Gelogd
Antoin Buissink
Ik droom er nog steeds van...
Reg. nr. 501

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Antoin Buissink   E-mail Antoin Buissink   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Wat een startplaats. Schitterend. Als je hier onder normale omstandigheden niet wegkomt ...

@ matthijs: je hebt het vast over een andere startplek:
quote:
... Wat betreft de nieuwe 900 mtr start. Er lag inderdaad een velletje, maar met het aantal starters moest je dat zien als een stoeptegel op een groot strand. Het vel was ter grootte van één scherm. ...

Geert Heremans
weps-design.be
Reg. nr. 849

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Geert Heremans   Homepage van de auteur   E-mail Geert Heremans   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Antoin,

Matthijs heeft het wel degelijk over de plek op de foto.(matthijs was daar trouwens ook toen die foto werd genomen).
Maar de foto is een beetje misleidend.
Die plek is redelijk bobbelig zal ik maar zeggen. en dat lapje lag rechts van de foto (staat er niet op).
Zeker nog geen ideale startplek.
We hebben er ook video's van , maar daar zal je toch nog even op moeten wachten.

Groeten
Geert

Matthijs Lindeman
Dances with clouds...
Reg. nr. 52

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Matthijs Lindeman   E-mail Matthijs Lindeman   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
@ Antoin, Op zich is deze plek ook helemaal niet zo slecht. Ik heb wel op slechtere gestaan. Maar bij weinig wind moet je hard lopen en goed op het laatste bultje letten. Daarbij is de plek nieuw en zijn ze nog bezig hem te verbeteren. Dus het zal best wel goed komen. Laat het je niet weerhouden om naar Oludeniz te gaan.

@ Geert, na twee dagen op de zaak ben ik alweer bijna vergeten hoe lekker het daar was. Ik ben tot de conclusie gekomen dat een week eigenlijk net even te kort is. Jammer dat mijn laatste vlucht niet door kon gaan. Maar ja, ik denk dat we een goede beslissing hadden genomen. Ondanks dat die twee engelsen die we hadden weggestart wel beide in het dorp hebben kunnen landen.

Ben jij nog een beetje aan je trekken gekomen? Ik moet het nog even vol houden tot eind juni. Dan zit ik Piedrahita. Tot die tijd heb alleen de foto's maar. [Frown]

Ardy Brouwer

Al Bundy Cup 2012

Reg. nr. 699

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Ardy Brouwer   Homepage van de auteur   E-mail Ardy Brouwer   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
quote:
Maar bij weinig wind moet je hard lopen en goed op het laatste bultje letten
Ooit een vliegtuig zien opstijgen?? [Wink]

Speed defies gravity!! Run Forrest Run !

Frans Bouman
lid
Reg. nr. 845

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Frans Bouman   E-mail Frans Bouman   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Het blijft te kort, zo'n weekje in dat fantastische oord.
Matthijs, die engelsen zijn dan misschien wel op het strand geland, maar als ik hun gezichten zag bij de start, vraag ik me toch af of ze dat met een schone broek gedaan hebben.

Matthijs Lindeman
Dances with clouds...
Reg. nr. 52

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Matthijs Lindeman   E-mail Matthijs Lindeman   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
In ieder geval hadden ze in Cloud 9 praatjes voor 10. En die starthulp provisie die we hadden afgesproken moet ik ook nog krijgen. Voortaan storten ze zich zonder hulp maar van de berg af! [Razz] Maar die eerste brit gaf toe dat hij bij de start in zijn broek deed, maar toen hij eenmaal vloog deed hij dat nog eens dunnetjes over. Wat zal er een rommel op het dak van het huisje van de boswachters liggen. [Big Grin]

Aantal pagina's: 1  2 

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website