E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Vliegmaatjes gezocht 28/5 - 5/6.

Auteur: Onderwerp: Vliegmaatjes gezocht 28/5 - 5/6.
Ger Hommes
De vliegende Joker (maar nu aan een Mescal)
Reg. nr. 302

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Ger Hommes   Homepage van de auteur   E-mail Ger Hommes   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Van 28 mei tot 5 juni heb ik weer een week vakantie die ik lekker met vliegen wil gaan vullen.
Ik denk hierbij aan de Vogezen maar Calais, Moezel of België zou ook een optie kunnen zijn.
Niet al te ver weg dus.
Wie heeft er die week ook tijd en zin om een gezellig groepje te vormen ?

IP: Gelogd
Ger Hommes
Reg. nr. 302

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Ger Hommes   Homepage van de auteur   E-mail Ger Hommes   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
ff omhoog schoppe [Razz]
Wilco Lengkeek
Lid
Reg. nr. 247

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Wilco Lengkeek   Homepage van de auteur   E-mail Wilco Lengkeek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hallo Ger,
De hele week kan ik niet mee, maar het weekend van 28 mei / 29 mei of 4/5 juni lijkt me wel mooi (mits het inderdaad niet verder is dan de Vogezen). Zet me maar vast op de lijst.
Wilco

Jan Willem Kooijmans
"As reason is a rebel to faith, so passion is a rebel to reason." (Thomas Browne) "So, I race the rebel."
Reg. nr. 184

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Willem Kooijmans   Homepage van de auteur   E-mail Jan Willem Kooijmans   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi Ger en ja ook Wilcoooo,
Op 4-5 juni kan ik van de partij zijn.
Leuk!

gr. jw

Ger Hommes
Reg. nr. 302

Waardering:
4
Gezellig mannen.
Ik zal nog wat belletjes laten hangen [Big Grin]
Ik ga waarschijnlijk eerst naar België en zondag of maandag door naar de Vogezen.
Als camping Aerotec nog gesloten is ga ik naar de camping in Urbes [Cool]

Wim van den Berge
Incroyable
Reg. nr. 677

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Wim van den Berge   E-mail Wim van den Berge   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ger,

Zoals het er nu uitziet wordt het komend weekend eindelijk weer eens goed weer in de Vogezen. [Cool] Als de voorspelling zo blijft ga ik er dan heen (alleen voor het weekend dus). Ben jij er dan ook of zit je dan in België zoals je eerder schreef.

Wim

Ger Hommes
Reg. nr. 302

Waardering:
4
Wim,
Ik laat het nog even van het weer afhangen wanneer ik kom maar zondag ben ik er zeker en ik blijf een week.

Ger Hommes
Reg. nr. 302

Waardering:
4
Ik ga vrijdag laat in de middag weg.
Je kan me vinden op de Camping in Urbes.

Wim van den Berge
Incroyable
Reg. nr. 677

Waardering
Icon 14 Geplaatst op      Gegevens van Wim van den Berge   E-mail Wim van den Berge   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ger,

Ik ga ook morgen einde van de dag rijden. Ik heb je een email gestuurd met wat gegevens.

Wim

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website