E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » ReisRubriek   » Annecy van 5 mei tm 16 mei (Pagina 2)

Aantal pagina's: 1  2 

Auteur: Onderwerp: Annecy van 5 mei tm 16 mei
Marco Maas
The sultan of Swing
Reg. nr. 495

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marco Maas   Homepage van de auteur   E-mail Marco Maas   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
De berg Montmin heeft volgens para2000 zelfs 3 startplakken waarvan val de la forclaz er 1 is, dus we wachten nog even af.
IP: Gelogd
Peter van Leer
Lid
Reg. nr. 1074

Icon 5 Geplaatst op      Gegevens van Peter van Leer   E-mail Peter van Leer   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
@ Bjorn 'Onruststoker [Wink] ' Punselie

Hoi Bjorn,
Kun je de vragen ook beantwoorden die je met het plaatsen van de fax oproept? Overigens in ieder geval bedankt dat je het onder de aandacht hebt gebracht.

Marco Maas
The sultan of Swing
Reg. nr. 495

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marco Maas   Homepage van de auteur   E-mail Marco Maas   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik heb antwoord gekregen van Philippe van supair en die zegt dat het klopt maar hij is er vrij zeker van dat het weer geopend wordt binnen een paar dagen dus lijkt me geen probleem.
Ik ben er nog niet achter of het alle drie de startplekken zijn

inmiddels wel en het is er 1 van de drie, dus alle paniek voor niks, val de la forclaz is gewoon open

Leontien Kragten
Lid
Reg. nr. 526

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Leontien Kragten   E-mail Leontien Kragten   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Heeee Marco,

Ik zou graag mee willen, maar ik ga al naar Greifenburg! Ik heb dan geen ervaring met Dennis, maar vliegen met jou is altijd erg gezellig en vooral relaxed!

groet en veel plezier!

Leontien

Bjørn Punselie
Lid
Reg. nr. 1038

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Bjørn Punselie   E-mail Bjørn Punselie   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi Peter,

Meer dan dat er in die fax staat weet ik niet, anders had ik dat er natuurlijk wel even bij gezet. Ik kan hier wel gaan speculeren over het hoe en waarom, maar daar wordt de onrust niet minder door...

Als je meer wilt weten moet je bij de burgemeester zijn. Zij heeft de site dichtgegooid, niet ik. Ook de FFVL lijkt me een goede plek voor informatie (de fax is tenslotte aan hen gericht). Van beide kun je het nummer op de fax vinden. Handig toch? Even bellen/faxen met de betrokkenen lijkt me.

Trouwens, vanwaar die interesse in Montmin? Jij vloog toch rond Serre Poncon omdat jij daar voor half geld kan vliegen? ;-)

Vliegze,
Bjørn

Luc Akkermans
Skywalker.....
Reg. nr. 27

Icon 8 Geplaatst op      Gegevens van Luc Akkermans   E-mail Luc Akkermans   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Het was er fantastisch!
.....om te camperen.

Maandagmiddag en woensdagmiddag was vliegbaar. 3 vluchten, 1 uur airtime. De verdere weersverwachtingen: harde wind en pluie.
Dan maar weer vervroegd naar huis!

We gingen immers om te vliegen, en niet om te camperen. [Frown]

Pinksteren beter? [Cool]

Aantal pagina's: 1  2 

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website