E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Overige Rubrieken   » Kommer en Kwel bij de KNVvL   » contributie

Auteur: Onderwerp: contributie
Erik Jochems
In de lucht en geen gezeik aan je kop
Reg. nr. 2610

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Erik Jochems   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
het wordt elk jaar maar duurder en alleen maar voor ons blad het is nu weer duurder geworden niet vooraf aangekondigd of wel
IP: Gelogd
Erwin Voogt
Lid
Reg. nr. 2317

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Erwin Voogt   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Tja, spit de notulen door van de KNVvL en afdelingsvergaderingen, of ga erheen.
2/3 van de contributie is overigens voor de overkoepelende KNVvL, 1/3 voor de Afdeling Schermvliegen (waaronder Lift, verzekering en de evenementen).

Groet, Erwin

Marga van Woensel-Blom
Lid
Reg. nr. 2511

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marga van Woensel-Blom     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Erik heeft een terechte opmerking gemaakt. Afspraak was dat de afdelingscontributie op €27,25 zou blijven. Op de factuur staat €27,50. Het was mij ontgaan, excuses. Ik zoek uit hoe dit kon gebeuren en zal er dan op terug komen hoe we hiermee omgaan.
Het hoofdbureau van de KNVvL regelt de administratie, de inning van de contributies, de uitgifte van brevetten en nog een heleboel meer voor ons. Het blijft allemaal mensenwerk, blijkbaar is daar ergens een vergissing gemaakt.

Door je te abonneren op de nieuwsbrief, krijg je iedere 2 weken een leuk overzicht van de zaken die door afdeling schermvliegen naast de Lift voor je worden geregeld.
Dit doe je door op mijn.knvvl.nl een correct emailadres achter te laten. Mocht dit niet werken dan kun je een mailtje sturen naar communicatie.schermvliegen@knvvl.nl

Ook op Facebook hebben we tegenwoordig een eigen pagina waar we sneller kunnen reageren: https://www.facebook.com/KNVvLSchermvliegen/?ref=bookmarks.

Marco Maas
The sultan of Swing
Reg. nr. 495

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marco Maas   Homepage van de auteur   E-mail Marco Maas   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik zou niet al teveel werk maken van dat kwartje.
Ik denk niet dat Eric er een biertje minder op drinkt [Big Grin]

Joost van Dam
Lid
Reg. nr. 2125

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Joost van Dam   Homepage van de auteur   E-mail Joost van Dam   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
k zal maar niet zeggen wat t mij soms kost ..... 1 dagje vliegen.... taxi ritje , ff afgezet worden

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website