E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Overige Rubrieken   » Kommer en Kwel bij de KNVvL   » Stem voor de afdeling Schermvliegen

Auteur: Onderwerp: Stem voor de afdeling Schermvliegen
Jan Sikking
Lid
Reg. nr. 62

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Sikking   Homepage van de auteur   E-mail Jan Sikking   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Om jullie goed bij de KNVvL te kunnen vertegenwoordigen als afgevaardigde van de individuele in de afdelingsvergaderingen van het schermvliegen, wil ik jullie vragen te gaan stemmen.

Stemmen kan tot 20 maart 2017. Ga naar http://mijn.KNVvL.nl en log in met je gebruikersnaam, dit is je 6-cijferige KNVvL lidmaatschapsnummer. Dat kun je terugvinden op je KNVvL lidmaatschapskaart. Ben je je wachtwoord kwijt, dan kun je op het inlogscherm kiezen voor de optie Wachtwoord vergeten. Je krijgt dan per e-mail een nieuw wachtwoord toegezonden.

Er moet nog veel veranderen binnen de KNVvL, mijn motivatie staat op deze pagina: Stem voor Jan

IP: Gelogd
Leontien Kragten
Lid
Reg. nr. 526

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Leontien Kragten   Homepage van de auteur   E-mail Leontien Kragten   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik onderschrijf de oproep van Jan: Het is absoluut goed om je stem uit te brengen!

Ik denk dat we nog meer kunnen bereiken als je ook actief mee kan/wil denken en je steentje bij wil dragen aan de KNVvL. Bijdragen in de zin van constructieve oplossingen, expertise inbrengen en/of misschien wel deelnemen aan een werkgroep of een commissie waar een tekort is en waar je van meerwaarde kan zijn. Een transitie van ageren naar creëren. De KNVvL maken we namelijk met elkaar.

Steven Mooij
Stevie
Reg. nr. 2620

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Steven Mooij     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
En ook ik onderschrijf de oproep van Jan.

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website