E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Anders vliegen   » Snow / ice kiting   » Een winters tafereeltje met Hollandse luchten: ijskiten met een 19m2 vlieger

Auteur: Onderwerp: Een winters tafereeltje met Hollandse luchten: ijskiten met een 19m2 vlieger
Aart de Wachter
...
Reg. nr. 476

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Aart de Wachter     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Erg veel lol hebben op het ijs:

IJskiten met een 19m2 kite

IP: Gelogd
Arjan Lensink
One life... live it
Reg. nr. 563

Icon 14 Geplaatst op      Gegevens van Arjan Lensink     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
V E T !!

...en nù is het dus ff jammer dat ik geen kite heb !

Aart de Wachter
...
Reg. nr. 476

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Aart de Wachter     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Gister het vervolg:

http://www.youtube.com/watch?v=fDcr6_NS3pU&feature=channel_page

Ronald ten Berge
Lid
Reg. nr. 34

Waardering:
4
Icon 14 Geplaatst op      Gegevens van Ronald ten Berge     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Mooie staaltjes kunst!
Marco Maas
The sultan of Swing
Reg. nr. 495

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marco Maas   Homepage van de auteur   E-mail Marco Maas   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik had wel een paar sprongen van een meter of 20 verwacht [Big Grin]

ff zonder gekheid, echt superleuk. Over 12 jaar is het misschien weer mogenlijk, moet ook maar eens zo'n ding aanschaffen

Michel Verhagen
AcroManiac
Reg. nr. 837

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Michel Verhagen   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Nee joh, de volgende 10, 11 jaar kun je gewoon schaatsen hoor... Je weet wel, suncycles enzo...
Aart de Wachter
...
Reg. nr. 476

quote:
Ik had wel een paar sprongen van een meter of 20 verwacht

Tja, de camera was al vrij snel leeg, dus de beelden van de middag toen we het echt een beetje door begonnen te krijgen hebben we niet.

Een maat had er op een gegeven moment wel vertrouwen in en ondanks dat er fors meer wind stond dan woensdag pakte hij toch de 19m2 kite. Dat ging natuurlijk belachelijk hard... boven de 50km/u. Maar toen hij van richting wilde wisselen en de kite omhoog stuurde maakte hij dus inderdaad een sprong van een meter of twintig [Big Grin]

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website