E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Wedstrijdnieuws   » British Open 2015 (tevens NK)

Auteur: Onderwerp: British Open 2015 (tevens NK)
Hijlko Soepboer
H. Soepboer
Reg. nr. 60

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Hijlko Soepboer   E-mail Hijlko Soepboer   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Even een tussenstandje na 2 verregende dagen en 2 geldige taken:

Ronny Geijsen gaat door een 1e en een 3e plek overall aan kop en leidt dus ook het Nederlands Kampioenschap.

Hoe het met de rest (als ik goed heb geteld doen er 18 nederlandser mee) gaat vind je hier (links onder in het menu de gewenste uitslagenlijst kiezen).

IP: Gelogd
Erik Jochems
niet geregistreerd

Icon 1 Geplaatst op            Wijzig/wis bericht 
Zo zie je maar weer dat de echte toppers boven aan staan.
En voor de rest het kan nog dame en heren.

Erik Jochems
niet geregistreerd

Jammer dat er niet veel geschreven word van hoe het is gegaan met de Nk.
Geen verslagen van de dagen van de wedstrijd.
Ik heb op een buitenlands forum gezien dat het nogal heftig was met nood parachute incidenten.

Wilco Lengkeek
Lid
Reg. nr. 247

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Wilco Lengkeek   Homepage van de auteur   E-mail Wilco Lengkeek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Zonder pc in je tentje is het lastig berichten te schrijven op dit forum. Dagelijkse verslagen zijn er wel en staan wederom op Facebook op de openbare groep Dutch Paragliding Competitions. Die groep is makkelijk bij te houden met je mobieltje, inclusief het plaatsen van foto's en video's, vandaar.
Ronald ten Berge
Lid
Reg. nr. 34

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Ronald ten Berge     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ik probeer het NK ook te volgen, maar moet het meer hebben van persoonlijke SMS-jes.
De openbare groep "Dutch Paragliding Competitions" kan ik in ieder geval bij Facebook niet vinden helaas.

Erik Jochems
niet geregistreerd

https://m.facebook.com/groups/1439194863069714/
Henk-Jan Kortink
Beter één vlucht in de lucht ......
Reg. nr. 816

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Henk-Jan Kortink   E-mail Henk-Jan Kortink   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Ook in 2016 is de FB pagina voor het Nederlandse wedstrijdvliegen enkel toegankelijk voor FB leden. Misschien biedt één van de niet vliegbare dagen de tijd om de Britten te vragen hoe je een openbare FB site moet maken? Die van hen is wel te volgen voor niet FB leden.

Ook al is er misschien weinig te melden met het slechte weer, ik vind het wel leuk om de berichten van het front te lezen.

Wilco Lengkeek
Lid
Reg. nr. 247

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Wilco Lengkeek   Homepage van de auteur   E-mail Wilco Lengkeek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Dank Henk-Jan voor de interesse.
Ik ga maar eens zoeken wat de oplossing is. De instellingen van de groep zelf staan correct (Privacy: Public Group. Anyone can see the group, its members and their posts. )
Voor wie het weet, laat graag horen.
Wilco

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website