E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Wedstrijdnieuws   » Handige NOTAM site

Auteur: Onderwerp: Handige NOTAM site
Jan Meerbeek
RASP BLIP

Reg. nr. 162

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Meerbeek   Homepage van de auteur   E-mail Jan Meerbeek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Maakt het checken van Notams erg gemakkelijk.

http://www.zweefvlieg.net/notam2014/

De site is gemaakt door een vlieger van de Sallandse Zweefvliegclub en ook gehost door deze club.

IP: Gelogd
Jackie Louwerse
Lid
Reg. nr. 2351

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jackie Louwerse     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
ziet er lekker overzichtelijk uit.
Jan Meerbeek
RASP BLIP

Reg. nr. 162

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Meerbeek   Homepage van de auteur   E-mail Jan Meerbeek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
De link komt van het zweefportaal en er worden nog nieuwe "items" aan de pagina toegevoegd begrijp ik. Hopenlijk niet al te veel want inderdaad nu is ie nog heel overzichtelijk. Schijnt dat België helemaal vol komt te zitten met cirkels en kleurtjes en ander gedoe!
Anton v/d Goor
Lid
Reg. nr. 2415

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Anton v/d Goor   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Iemand een idee wat er aan de hand is met deze site.
ik krijg alleen nog maar een oranje balk te zien verder niets??

Jackie Louwerse
Lid
Reg. nr. 2351

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jackie Louwerse     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
.
Ik heb het volgende alternatief ondekt.
Is ook voor andere landen bruikbaar zoals Italie.
klik

Rene van der Heide
Kijken is ook leuk.
Reg. nr. 630

Waardering:
2
Icon 12 Geplaatst op      Gegevens van Rene van der Heide     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Zweefvliegportaal is weer up to date. [Wink]
Rick van der Sloot
Lid
Reg. nr. 2061

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Rick van der Sloot     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hier geen issues ondervonden met zweefvliegportaal.

De NotamInfo site is zeker een goed alternatief/aanvulling. Gaan we eens dieper induiken.

Let wel op zweefvliegportaal zie je alleen Notams die op die dag actief zijn. Maakt het overzichtelijker, maar iets om rekening me te houden als je vooruit wil plannen.
Op de NotamInfo site heb je hier meer mogelijkheden voor, Today, Week Ahead of een specifieke dag (tot 1 week vooruit).

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website