E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Enquetes   » Enquête en workshop wedstrijdvliegen

Auteur: Onderwerp: Enquête en workshop wedstrijdvliegen
Marga van Woensel-Blom
Lid
Reg. nr. 2511

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marga van Woensel-Blom     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Enquête

Momenteel organiseren we vanuit de KNVvL drie XC-wedstrijden: XContest, NKSV en Dutch Open (en dit jaar ook Dutch Paragliding Cup). Om beter aan te kunnen sluiten bij de wensen van onze leden vragen we je om deze volgende enquête in te vullen: https://www.survio.com/survey/d/KNVvL-schermvliegwedstrijden2017.

Dit kan tot 23 april 2017. De enquête is volledig anoniem. De resultaten van de enquête vormen input voor onderstaande workshop.

Workshop wedstrijdvliegen

Sinds augustus 2015 ben ik wedstrijdcommissaris van de afdeling Schermvliegen. Dit jaar wil ik een stap voorwaarts zetten met de organisatie van de Nederlandse wedstrijden. Het is de bedoeling om samen met de (opnieuw te vormen) wedstrijdcommissie de wedstrijden beter op de kaart te zetten. Ik zoek dus hulp onder de leden. Wil jij meehelpen met het organiseren van wedstrijden en het opstellen van richtlijnen voor het wedstrijdvliegen? Kom dan naar de workshop Wedstrijdvliegen op dinsdagavond 9 mei op een centrale locatie in het land (Woerden of Leusden). Het is dus een workshop over hoe we als afdeling wedstrijden kunnen organiseren die aansluiten bij wat onze leden willen. Het gaat niet over de beste vliegtactiek tijdens een wedstrijd.

Aanmelden
Wil je deelnemen aan de workshop op dinsdagavond 9 mei, stuur dan een e-mail aan Marga van Woensel via wc.schermvliegen@knvvl.nl. Vermeld daarin ook of je interesse hebt om lid te worden van de wedstrijdcommissie.

De enquête is input voor deze workshop

IP: Gelogd
Marga van Woensel-Blom
Lid
Reg. nr. 2511

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marga van Woensel-Blom     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Er zijn wat technische problemen met de enquete. Als je hem hebt ingevuld en dit is niet gelukt, kun je dan een mailtje sturen naar wc.schermvliegen@knvvl.nl.

Deze link zou het intussen wel moeten doen:
https://www.survio.com/survey/d/wedstrijdvliegen

Marga van Woensel-Blom
Lid
Reg. nr. 2511

Waardering:
5
Inmiddels hebben 60 personen de enquete ingevuld. Dat mogen er best wat meer worden. Je hebt nog tot 23 april de tijd om hem in te vullen.....

Er hebben zich 10 personen gemeld voor de workshop. Een mooi aantal, maar als je nog mee wilt doen ben je welkom!

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website