E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » TechnoTalk   » Actioncam, iemand tips?

Auteur: Onderwerp: Actioncam, iemand tips?
Jan Vriend
Reg. nr. 2795

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Vriend     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een goede actioncam, vrienden van mij zeggen allemaal koop gewoon een GoPro, maar als ik bv. op deze site kijk:
Knibble zie ik dat de keuze reuze is. Wie kan mij helpen in de keuze. Alvast bedankt voor jullie reactie.

IP: Gelogd
Joost van Dam
Lid
Reg. nr. 2125

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Joost van Dam   Homepage van de auteur   E-mail Joost van Dam   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
gewoon de gopro 7 black met n 64 gig kaart , klaar
Joost van Dam
Lid
Reg. nr. 2125

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Joost van Dam   Homepage van de auteur   E-mail Joost van Dam   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
https://knibble.nl/zoek/insta+360
Joost van Dam
Lid
Reg. nr. 2125

Waardering:
4
die erbij , bam.......
Jan Vriend
Reg. nr. 2795

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Vriend     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hi Joost, dank voor je reactie! Ik denk dat ik dan in ieder geval maar ga voor die GoPro 7. Ben erg benieuwd naar de eerste beelden. groeten Jan

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website