E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » TechnoTalk   » Doe het zelf lijnmeter

Auteur: Onderwerp: Doe het zelf lijnmeter
Fred Jan Kraan
Lid
Reg. nr. 2532

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Fred Jan Kraan   E-mail Fred Jan Kraan   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Zojuist heb ik een laser-lijnmeter voltooid. Niet ter vervanging van een echte keuring natuurlijk, maar je kan wel bepalen of het scherm nog een kans maakt.
Het is helemaal niet mijn bedoeling het apparaat te gaan produceren en verkopen, het is een hobby-project (en een fantastisch excuus om een 3D-printer te hebben ;-)).

https://fjkraan.home.xs4all.nl/mechanics/paragliding/pgLineMeter/

IP: Gelogd
Irwin Imhoff
Ik houd van jou
Reg. nr. 1487

Waardering:
5
Icon 14 Geplaatst op      Gegevens van Irwin Imhoff     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Gaaf, ziet er erg goed uit.
Fred Jan Kraan
Lid
Reg. nr. 2532

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Fred Jan Kraan   E-mail Fred Jan Kraan   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Dank je. Maar bij het uitvoerig uitproberen (meten gaat trouwens lekker snel met een meet-regel vast op het doel gericht), kwam ik wat ontwerpfoutjes tegen, dus nu wordt het versie 2.0, met meer 3D geprinte delen, dus makkelijker te reproduceren.
Fred Jan Kraan
Lid
Reg. nr. 2532

Waardering
Een verbeterd karretje voor de lasermeter. Het ontwerp is verder ook wat vereenvoudigd.
 -

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website