E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Valt er nog wat te vliegen in Nederland?   » komende dagen vol verwachting klopt .......

Auteur: Onderwerp: komende dagen vol verwachting klopt .......
Seino Harbers
The Emperor of Salland.
Reg. nr. 2179

Waardering:
2
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Seino Harbers   E-mail Seino Harbers   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Beetje laat, beste wensen 2019 en ik hoop dat jullie met z´n allen veel vliegbeurten maken !!
Ik heb vanmorgen,ivm komende dagen de WINDVAAN weer in het veld gezet !!
Meer info volgt morgen of donderdag avond, afhankelijk van ....., maar heb je belangstelling voor één van de dagen om te komen vliegen,stuur bericht! 0654335040

IP: Gelogd
Seino Harbers
The Emperor of Salland.
Reg. nr. 2179

Waardering:
2
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Seino Harbers   E-mail Seino Harbers   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Het ziet er perfect uit de komende dagen, we gaan vliegen de locatie voor morgen en zat.dag is Leiding-Hoogspanning, aanvang omstreeks 12.30 uur.
Belangstelling dan graag zsm aanmelden, mob.0654335040

Seino Harbers
The Emperor of Salland.
Reg. nr. 2179

Waardering:
2
Morgen zaterdag vliegen in Salland Arena, locatie Leiding-Hoogspanning te Rijssen aanvang omstreeks 12.00 uur!!
Belangstelling dan graag aanmelden,voor 10.00 uur morgenvroeg !! Mob. 0654335040

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website