E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Algemeen   » een marktplaats voor parapente spullen

Auteur: Onderwerp: een marktplaats voor parapente spullen
Hans Veldman
Lid
Reg. nr. 783

Icon 3 Geplaatst op      Gegevens van Hans Veldman     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Jos Vermeulen is een een marktplaats voor parapente spullen begonnen.
Is gratis (wat het verdien model is mij nog niet duidelijk).
Bij andere scholen met een websiteshop is meestal ook 2e hands rubriek.

IP: Gelogd
Jos Vermeulen
Lid
Reg. nr. 1512

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jos Vermeulen   Homepage van de auteur   E-mail Jos Vermeulen   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hans, het verbaast je waarschijnlijk, maar er is geen verdienmodel. Vaak vragen mensen mij of ik iemand weet voor hun spullen en daar moet ik meestal nee op zeggen. Om een beetje te helpen voorkomen dat veel spullen ongebruikt blijven liggen, heb ik dit als gebaar naar de parapentewereld opgezet.
Mocht het helemaal uit de hand lopen dan zal ik misschien om vrijwillige bijdragen gaan vragen om de serverkosten te helpen betalen, maar voorlopig zijn we daar nog niet.
Zodra dat nodig is, zal ik jou als eerste om een bijdrage vragen. [Cool]

Ronald van Veen
www.portoshop.nl www.vliegsafari.nl
Reg. nr. 31

Waardering:
5
Icon 14 Geplaatst op      Gegevens van Ronald van Veen   Homepage van de auteur   E-mail Ronald van Veen   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Kijk dat is nog eens leuk top Jos [Wink]
Guido Louman
paraglideaddict
Reg. nr. 155

Waardering:
4
Icon 14 Geplaatst op      Gegevens van Guido Louman   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Prima initiatief.

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website