E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Algemeen   » Filmen met drone op lierveld ?

Auteur: Onderwerp: Filmen met drone op lierveld ?
Hans Veldman
Lid
Reg. nr. 783

Icon 5 Geplaatst op      Gegevens van Hans Veldman     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Filmen met drone op lierveld mag dat?

Drone no-fly zones volgens ministerie infrastruktuur en milieu. Waarbij ik zie dat onze liervelden (in elk geval enige) als hanglider veld aangeduidt worden.

IP: Gelogd
Rene van der Heide
Kijken is ook leuk.
Reg. nr. 630

Waardering:
2
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Rene van der Heide     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Nee dus. Zelfde als mijn ppg veld in Hooghalen.
Beter ook want zo`n ding moet je niet in je scherm hebben hangen.
Gratis scheerbeurt dat dan weer wel. [Big Grin]

Geert Mesander
Lid
Reg. nr. 145

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Geert Mesander   Homepage van de auteur   E-mail Geert Mesander   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Lijkt me niet zo'n probleem mits er onderling goede afspraken worden gemaakt zodat je geen drones in je scherm hebt hangen. Zie dit paradroning filmpje dat kortgeleden bij ons is gemaakt.

https://www.youtube.com/watch?v=S-NJNryk0Kk

Rene van der Heide
Kijken is ook leuk.
Reg. nr. 630

Waardering:
2
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Rene van der Heide     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Mooi filmpje zonder meer. Maar ja, regels zijn regels. Wat als er wel iets zou gebeuren. Niet iedereen is handig met een drone. En zeker buitenstaanders die denken,laat ik daar eens even een drone filmpje van gaan maken. [Wink]

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website