E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Algemeen   » check Max Alt

Auteur: Onderwerp: check Max Alt
Hans Veldman
Lid
Reg. nr. 783

Icon 5 Geplaatst op      Gegevens van Hans Veldman     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
check Max Alt
IP: Gelogd
Claus van den Hoek
(Forumbeheerder)

Zeilen is ook leuk...

Reg. nr. 1

Icon 5 Geplaatst op      Gegevens van Claus van den Hoek   E-mail Claus van den Hoek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Tsja, wat moet je daar mee? 50 graden onder nul (minstens) en te weinig zuurstof om te leven. Ik zou zeggen, koop eens een nieuwe vario, deze is niet helemaal betrouwbaar meer.
Rene van der Heide
Kijken is ook leuk.
Reg. nr. 630

Waardering:
2
Icon 12 Geplaatst op      Gegevens van Rene van der Heide     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
[Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]
Marco Maas
The sultan of Swing
Reg. nr. 495

Waardering:
4
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marco Maas   Homepage van de auteur   E-mail Marco Maas   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Vlucht is werkelijk gemaakt.
Claus van den Hoek
(Forumbeheerder)

Zeilen is ook leuk...

Reg. nr. 1

Icon 6 Geplaatst op      Gegevens van Claus van den Hoek   E-mail Claus van den Hoek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
 -

Dat die vlucht gemaakt is wil ik best geloven, maar dat wil nog niet zeggen dat de cijfertjes kloppen Marco. Van 5000 meter naar 9000 meter èn weer terug in drie minuten? Yeah right.

Harry Jaakke
Lid
Reg. nr. 2349

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Harry Jaakke   E-mail Harry Jaakke   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Dat dipje is waarschijnlijk ontstaan tijdens het de-icen van de vario.. [Big Grin] Maar die hoogtes zijn niet ongewoon met het golf vliegen.
Claus van den Hoek
(Forumbeheerder)

Zeilen is ook leuk...

Reg. nr. 1

Icon 6 Geplaatst op      Gegevens van Claus van den Hoek   E-mail Claus van den Hoek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Golfvliegen. Met een schermvleugel.

#moetnietgekkerworden

hoe hoog zei je?

Harry Jaakke
Lid
Reg. nr. 2349

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Harry Jaakke   E-mail Harry Jaakke   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Heb zelf diverse keren tussen de vijf en 7,5 duizend meter gevlogen (met een zweefvliegtuig, dat wel) met soms hele rustige omstandigheden vooral met scheringgolf in het Aosta dal. Als je dus met een snelle vleugel in een zwakke golf kan komen is dit volgens mij goed mogelijk.. Ik heb wel eens opnames gezien van paragliders in de golf en vond dit ook opmerkelijk.Zou het zelf overgens niet met een scherm durfen [Eek!]

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website