E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Gevlogen Vleugels   » Ervaringen met Advance Progress 2

Auteur: Onderwerp: Ervaringen met Advance Progress 2
Peter Wanten
Peter
Reg. nr. 1789

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Peter Wanten   E-mail Peter Wanten   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Heeft er iemand ervaring met de Advance Progress 2 in de grootte L die dat zou willen delen?

Ik ben benieuwd of dat harnas voldoende ruimte heeft voor het reguliere vliegen? (medium scherm, helm, vario, radio, extra kleding, eten/drinken)

Ook vraag ik me af of de L voor iemand van zo'n 2m lang passend is. De Karver XL past mij perfect.

Groet, Peter

IP: Gelogd
Erik Jochems
In de lucht en geen gezeik aan je kop
Reg. nr. 2610

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Erik Jochems   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Misschien is dit wat

https://www.google.nl/search?q=advance+progress+2+harness+review&prmd=svin&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwj_gPG1mIbXAhUD1hoKHYJEDa4Q_AUIDigA&biw=360&bih=559&dpr=3

Peter Wanten
Peter
Reg. nr. 1789

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Peter Wanten   E-mail Peter Wanten   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Bedankt voor je tip Erik, had ik al gedaan [Wink]
Daar vond ik echter niet wat ik zocht, dus vandaar mijn Nederlandse collega piloten haar hun ervaringen gevraagd.
Groet, Peter

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website