E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Gevlogen Vleugels   » Zgan paragliding set Sky Anakis 3 EN-A met EN-B performance

Auteur: Onderwerp: Zgan paragliding set Sky Anakis 3 EN-A met EN-B performance
Jan Lont
Lid
Reg. nr. 2653

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Jan Lont     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Zie ook:
https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/zweefvliegen-en-paragliding/m1154980260-zgan-paragliding-set-sky-anakis-3-en-a-met-en-b-performance.html

---------------------------------------------------------------------------------------

In verband met andere keuzes heb ik besloten het vliegen voor de komende tijd op een laag pitje te zetten. Dit betekent dat ik mijn in nieuwstaat verkerende vliegset ga verkopen.

Het betreft een fantastisch scherm met uitstekende prestaties wat in de lucht ook nog eens een eye-catcher is. Een scherm met EN-A veiligheid en absolute EN-B performance. Doe hier dus je voordeel mee!!

De set omvat:
Scherm: Sky Anakis 3XL kleur groen-geel-zwart (inclusief pakzak Sky Eyrie XL)
Harnas: Karpofly Xion, maat L
Noodchute: Sky System II 135 (gevouwen 03/17)

- Aankoopdatum 01-10-2015
- Set met slechts 35 liervluchten en 12 bergvluchten (vluchtenboekje inzichtelijk)
- Nieuwprijs totaal € 3.836,-

Uitstekend geschikt voor mensen met een lengte van ca. 1,8-2m en een totaal gewicht van 99-125kg.

Verkoop enkel als complete set.

Verdere info, reviews en foto's op aanvraag beschikbaar.

Vraagprijs: € 2.750,-

IP: Gelogd

Plaats een nieuw onderwerp  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website