E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Meteo   » websites Skyline en Plus 4

Auteur: Onderwerp: websites Skyline en Plus 4
Marten van Eerten
De Ooievaar uit Olst
Reg. nr. 2271

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marten van Eerten   E-mail Marten van Eerten   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Zowel het aanmeldgedeelte van de website van Plus 4 alsook de gehele website van Skyline zijn op dit moment uit de lucht.
Voor mij als niet-lid van deze verenigingen alleen jammer omdat ik het daardoor met twee minder te raadplegen weersverwachtingsindicatoren moet doen.
Ik hoop echter zeer dat dit niet moet worden opgevat als een teken van verval van de betreffende verenigingsactiviteiten en dat de betreffende sites weer snel hersteld zullen zijn!

Marten (Ooievaar uit Olst)

IP: Gelogd
Rick van der Sloot
Lid
Reg. nr. 2061

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Rick van der Sloot     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Beste Marten,

Zojuist gechecked maar de Plus-4 site functioneert volgens mij normaal. Recent zijn er wel wat wijzigingen aan de site geweest. Wellicht zitten de knopjes nu wat anders als gewend.
Plus-4 heeft nog voldoende activiteiten, check XContest maar eens.
Gebreveteerde zelfstandige Piloten, die graag in een vereniging (met een voorkeur voor XC-Vliegen) willen deelnemen zijn van harte welkom, deelname bestaat uit lekker vliegen, gezelligheid en af en toe de lier bedienen.

Marten van Eerten
De Ooievaar uit Olst
Reg. nr. 2271

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Marten van Eerten   E-mail Marten van Eerten   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Hoi Rick

Ik stuur je een pm-etje

Gr.

Marten

Gijsbert Koren
Lid
Reg. nr. 1208

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Gijsbert Koren     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Vanwege de verhuizing van onze websitebeheerder was onze site een paar dagen uit de lucht.
Inmiddels is alles weer normaal.
Volgens de weersontwikkelingen komen er het weekend en daarna een aantal vliegbaren dagen!

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website