E-Lijn

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie
mijn gegevens | ledenlijst inloggen | registreren | zoeken | vragen? | index
  Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
» E-Lijn   » Vliegen   » Meteo   » KNMI weersite

Auteur: Onderwerp: KNMI weersite
Hans Veldman
Lid
Reg. nr. 783

Icon 3 Geplaatst op      Gegevens van Hans Veldman     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Voor de "nieuwkomers", de weersite die ik als redelijk betrouwbaar acht voor de wind voorspelling in Nederland. Deze is te bekijken als je KNvVL lid bent (zie de huidige start pagina).
Huidige wind op verschillende hoogtes tot 200 meter in midden Nederland, zie Time series, Cabauw wind.
Rechts boven het plaatje wat je krijgt bij de Time series als je op show hebt gedrukt, zit een rood dingetje, daar op drukken levert het plaatje op scherm grootte op.

IP: Gelogd
Anton v/d Goor
Lid
Reg. nr. 2415

Waardering
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Anton v/d Goor   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
ehm welk voorvoegsel moet je gebruiken voor je lidmaatschap nummer??

edit:
was wat te snel, heb even lopen proberen en KS is de code

Ronald ten Berge
Lid
Reg. nr. 34

Waardering:
4
Icon 5 Geplaatst op      Gegevens van Ronald ten Berge     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Als ik op mijn PC (Windows 7 64-bits) voor 'Southeast' kies en dan op 'show' klik, dan komt er op de plaats waar op mijn andere PC het resultaat komt een frame met een rood kruisje linksbovenin. Acrobat reader (versie 10.1.3) start dan niet op.

Als ik echter rechtsboven op het vergrootglas klik, dan start er wel een nieuw window met Acrobat Reader.

Iemand enig idee? [Confused]

Hans van 't Spijker
2017; Nieuwe kansen!
Reg. nr. 1738

Waardering:
3
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Hans van 't Spijker   Homepage van de auteur     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
@ Ronald,

Is de reader goed geïnstalleerd? VS 9.5.1 werkt wel goed. Zelfde specs PC.

Wilco Lengkeek
Lid
Reg. nr. 247

Waardering:
5
Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Wilco Lengkeek   Homepage van de auteur   E-mail Wilco Lengkeek   Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
@Hans: je spreekt over een windvoorspelling onder menu-optie "Cabauw wind". Wellicht kijk ik verkeerd, maar ik zie alleen het windverloop over de laatste 24 uur?
Ton Stokkermans
Lid
Reg. nr. 1538

Icon 1 Geplaatst op      Gegevens van Ton Stokkermans     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Gewoon even extrapoleren Wilco [Big Grin]
Hans Veldman
Lid
Reg. nr. 783

Icon 2 Geplaatst op      Gegevens van Hans Veldman     Stuur een privé bericht       Wijzig/wis bericht 
Huidige wind op verschillende hoogtes tot 200 meter in midden Nederland, zie Time series, Cabauw wind.

De voorspelling zie Time series en dan bv Mid , Southwest, Northwest .

Plaats een nieuw onderwerp  Nieuwe enquete  Stuur een reactie Sluit discussie   Interessant onderwerp   Verplaats discussie   Wis onderwerp Vorig onderwerp   Volgend onderwerp
 - Printer-vriendelijk beeld
Kies een forum:

Contact | Website